وصیت نامه شهید جهانشاه قیصری

وصیت نامه شهید جهانشاه قیصری

وصیت نامه شهید جهانشاه قیصری

شهید جهانشاه قیصری

  • تاریخ ولادت: ۱ شهریور ۱۳۴۱
  • تاریخ شهادت: ۲۷ مهر ۱۳۶۳
  • محل شهادت: میمک
  • نوع شهادت: حوادث مربوط به جنگ تحمیلی
  •  

وصیت نامه شهید جهانشاه قیصری

بسم الله الرحمن الرحیم  

سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب و عرض ادب به پیشگاه مقدس امام زمان(عج) و با سلام بر شهداى عزیز انقلاب اسلامى از اولین آن تا آخرین آنها در کربلاى خونین غرب و جنوب میهن اسلامی‌مان.

برادران عزیز خداوند همه ما و شما را مشمول رحمانیت و نعماتش در دنیا و مشمول رحمانیت‌اش در آخرت قرار دهد انشاءالله تعالى که قدر انقلاب را مى‌دانید، آن را بیشتر قدردانى و ارزشیابى کنید با یک حساب سرانگشتى می‌توان به گوشه اى از عظمت انقلاب عزیزمان پى برد، همه ما خصوصا نسل جوان  خوب مى‌دانیم که اگر انقلاب نبود در چه موقعیتى قرار داشتیم، و وسایل فساد از هر طرف برای انحراف کشیدن ما آماده بود.

تمام توطئه‌های اسلام‌زدایی رژیم قبل با هوشیارى امام عزیزمان در قرن معاصر نابود شد و این امام بود که با لایحه ننگین کاپیتولاسیون به مخالفت برخاست و بدینوسیله پرچم مبارزه علیه رژیم ضد اسلامى پهلوى را برافراشت، به هر حال با رهبرى پیامبرگونه امام و اطاعت امت و ایثارگرى مادران و پدران مسلمان این امت انقلاب به پیروزى رسید اما پیروزى انقلاب همان و احساس فرود آمدن ضربه شدید پتک آهنین اسلام بر فرق شرق و غرب همان.

لذا از روزهاى اول انقلاب برای نابودى آن دست به کار شدند از غایله کردستان (که مشتى آدم‌نماهاى خونخوار به دعوى دفاع از خلق کرد به پا خاستند و چه جنایت‌ها که نیافریدند و اینها روى یزیدیان تاریخ را سفید کردند) تا گنبد و حمله نظامى آمریکا به طبس ، محاصره اقتصادى و… تا جنگ تحمیلى و اینها همه نقشه‌هایى بود که دشمنان قسم خورده انقلاب هر کدام از آنها مى‌توانست انقلابى به این بزرگى را به نابودى بکشاند اما زهى خیال باطل چرا که آنها هیچ گاه نتوانسته‌اند و نخواهند توانست که بفهمند، صاحب این انقلاب کیست آنها از این حقیقت غافلند که این انقلاب از دریچه غیب و کمک‌هاى خداوند بزرگ و عنایت صاحب الامر(عج) تغذیه مى شود.

عزیزان شما خوب می‌دانید که نصر خدا شامل حال جمعیتى است که خداوند را یارى کند؛ ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» خداوند مى‌فرماید: «اگر شما یارى مى‌‌کردید خداوند را، خداوند یارى مى‌کند شما را» در حرف قرآن که شکى نیست پس برای حفظ و تداوم انقلاب باید از خدا یارى بخواهیم که یارى خدا هم منوط یارى شما به دین خداست. حالا چگونه دین خدا را یارى کنیم؟ که اینجا باید در امور مراجعه کنیم به صاحب امور و صاحب ولایت فقیه است.

اگر ما قرار است که حکومت اسلامى را یارى کنیم و در حفظ و تداوم این حکومت مؤثر باشیم بایستى پیرو دستورات ولایت فقیه باشیم یعنى سهم ما در تداوم انقلاب مساوى است با میزان اطاعت از دستورات ولى فقیه؛ سعى کنیم مجریان خوبى براى فرامین امام عزیزمان باشیم.

خواهران چون مادرمان فاطمه زهرا (س) زندگى کنید و فرزندان رشیدى را براى دفاع از اسلام تربیت کنید و خودتان نیز با رعایت کامل حجاب و انجام فرایض دینى (نماز و روزه ) پیرو  خوبى براى اسلام باشید.

وصیت نامه شهید جهانشاه قیصری


شهید فهمیده,شهید ابراهیم هادی,شهید همت,شهید رجایی,شهید حججی,شهید شهریاری,شهید بهشتی,شهید باکری,شهدای مدافع حرم,شهدای شاخص دانش آموزی,شهدای محراب,شهدای دانش آموز,شهدا شرمنده ایم,شهدای کربلا,شهدای دفاع مقدس,شهدای ایرانی جنگ قره باغ,شهید بهشتی,شهید بهشتی عاشق شوید,شهید بهشتی زندگی نامه,شهید همت,شهید همتی فر,شهید همت سخنان,شهید ابراهیم هادی,شهید ابراهیم هادی محل دفن,شهید ابراهیم هادی تاریخ شهادت,شهید ابراهیم هادی اینستاگرام,شهید ابراهیم هادی محل شهادت,شهید ابراهیم هادی ازدواج,شهید رجایی,شهید رجایی و باهنر,شهید باکری,شهید باکری زندگی نامه,شهید حججی,شهید حججی خصوصیات اخلاقی,شهید حججی کشته شدن,شهید حججی محمود کریمی,شهید,شهید شهریاری,شهید چمران,شهید مطهری,شهید شهریاری,شهید شهریاری بیوگرافی,شهید شهریاری زندگی نامه,شهید شهریاری وصیت نامه,شهید شهریاری همسر,شهید شهریاری مستند,شهید شهریاری ترور,شهید شهریاری اکبر,شهید شهریاری شغل,شهید چمران,شهید چمران عکس,شهید چمران مناجات,شهید چمران سخنان,شهید مطهری,شهید مطهری امام حسین,شهید مطهری حجاب,شهید مطهری حماسه حسینی,شهید مطهری معلم,شهید,شهیدان,شهید حججی,شهید محسن حججی,مادر شهید,شهید گمنام,شهید همدانی,۱۷۵ غواص شهید,۱۷۵ شهید غواص,شهادت,شهید مدافع حرم,شهید سعید حیدری,شهید مصطفی صدرزاده,شهید,شهدا,شهدای,تفحص شهدا,معراج شهدا,شهدای اروند,شهدای مدافع حرم,

http://learning98.ir/ http://freshfile.ir/ http://techexpert.ir/ https://freshfile.sellfile.ir/ http://kishtehransar.ir/ http://golmezerji.ir/ http://MerajShohada.ir https://cafebazaar.ir/app/ir.techexpert.taeensath

۲ Replies to “وصیت نامه شهید جهانشاه قیصری”

  1. بردار پدربزرگم این شهید بزرگوار بود. پدربزرگم حسین قیصری فرمانده نیرو انتظامی بود الان بازنشسته است. افتخار میکنم که با جهانشاه نسبت خانوادگی دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *