غلامرضا گل مزرجی

وصیت نامه شهید غلامرضا گل مزرجی

وصیت نامه شهید غلامرضا گل مزرجی

نام: غلامرضا

نام خانوادگی: گل مزرجی

نام پدر: محمدرضا

محل تولد: شهرستان قوچان، استان خراسان رضوی

تاریخ تولد: ۱۳۴۶/۰۸/۰۴

تاریخ شهادت: ۱۳۶۲/۱۲/۰۵

محل شهادت: جزیره فاو

آرامگاه: شهرستان قوچان – باغ بهشت – گلزار شهدا

آخرین عملیات: خیبر

مسئولیت: مخابرات و بیسیم

فرازی از وصیت نامه شهید غلامرضا گل مزرجی:

با سلام و درود بر حضرت مهدی (عج) و نایب بر حقش خمینی کبیر و شهدای اسلام.

پدر و مادرم! هنگام آن رسیده بود که به سوی حق بشتابم و در راه اسلام و قرآن فداکاری کنم. اگر من لیاقت آن را یافتم که به آرزویم که همانا آرزوی امت حزب الله است برسم و شهید بشوم، هیچگونه نگران نباشید. بر سر مزنید زیرا منافقان و دشمنان اسلام خوشحال می شوند.

مادرم! به جای ناراحت بودن، زینب کبری (س) را به یاد آورید که در صحرای کربلا همه چیز خود را در راه اسلام فدا کرد ولی چون که می دانست برای چه میجنگد و عزیزانش را فدا می کند، نگران نبود.مادرم! بسته شیرینی را بر کنار قبرم بگذارید و افتخار کنید که من هم بالاخره به آرزویم رسیدم.

پدر و مادرم! به خدا قسم امروز ما کشوری هستیم مظلوم و مظلومانه از کشورمان، از دینمان، از قرآنمان دفاع میکنیم. امروز ما تنها کشوری هستیم که می توانیم ملت های در بند و اسارت را نجات دهیم. ما ملتی هستیم که مظلومانه در راه دینمان دفاع می کنیم و به قول امام امت، خمینی کبیر، پیر جماران، حسین بی علی (ع) خون داد و ما هم باید خون بدهیم. حسین بی علی (ع) هر چه داشت در راه خدا فدا کرد، چرا ما نکنیم؟ حسین بن علی (ع) جوان داد چرا ما ندهیم؟

پدر و مادرم! امروز ما باید اسلام را نجات دهیم و از شهادت هیچ گونه هراسی نداریم، چرا که کاری که برای خداست، رکودی ندارد. فرمانده ما خمینی، یاورمان مهدی موعود (عج) و ائمه اطهار (ع) و خداست. وقتی که با انسان خدا باشد چرا انسان بترسد؟

امام را دعا کنید و پیروزی رزمندگان اسلام را از خدا بخواهید. فقط به خدا توکل داشته باشید. البته من کوچکتر از آنم که به شما نصیحتی بکنم. به برادرانم بگویید که خوشحال باشند و نگران نباشند، زیرا اگر آن ها نگران باشند دشمنان اسلام خوشحال تر می شوند. پس پدر و مادرم! صبور باشید و استقامت کنید، زیرا خدا چنین خواسته است و من سال ها بود که آرزوی شهادت داشتم و امروز هم به آرزویم رسیدم.

غلامرضا گل مزرجی
غلامرضا گل مزرجی

من از کسانی که مرا می شناسند یا نمی شناسند، اگر خدایی نکرده برایشان مزاحمت ایجاد کرده ام، مرا ببخشند و التماس دعا دارم. من جز چند جلد کتاب چیزی ندارم که در راه اسلام بدهم، پس آنها را نیز به طریقی به مردم بدهید (هر جور که لازم می دانید).

پدر و مادرم! اگر چنان چه اتفاقی افتاد که جنازه ام به دست شما نرسید نگران نباشید و بروید کنار مزار شهدا تا دلتان آرام بگیرد. خداوند را شکر کنید که امانتی که به شما داده بود بازگرداند. ما همه امانت خداوند بر روی زمین هستیم و بالاخره باید باز به سوی دنیایی برگردیم که روز جزا و حساب، جواب خدا را بدهیم. اگر ما تقوی داشته باشیم، در نزد ائمه اطهار (ع) روسیاه نخواهیم بود و اگر کار غیر انجام دادیم در نزد آن ها روسیاه خواهیم بود.

من خدا را شکر می کنم هزاران هزار مرتبه که مرا نیز که انسانی ناشایسته بودم، جز شهدا قرار داد. من بار دیگر می گویم که امام را دعا کنید و هر چه می توانید در راه خداوند کاری کنید.

والسلام علیکم و رحمه الله

غلامرضا گل مزرجی
غلامرضا گل مزرجی

وصیت نامه شهید غلامرضا گل مزرجی


شهید فهمیده,شهید ابراهیم هادی,شهید همت,شهید رجایی,شهید حججی,شهید شهریاری,شهید بهشتی,شهید باکری,شهدای مدافع حرم,شهدای شاخص دانش آموزی,شهدای محراب,شهدای دانش آموز,شهدا شرمنده ایم,شهدای کربلا,شهدای دفاع مقدس,شهدای ایرانی جنگ قره باغ,شهید بهشتی,شهید بهشتی عاشق شوید,شهید بهشتی زندگی نامه,شهید همت,شهید همتی فر,شهید همت سخنان,شهید ابراهیم هادی,شهید ابراهیم هادی محل دفن,شهید ابراهیم هادی تاریخ شهادت,شهید ابراهیم هادی اینستاگرام,شهید ابراهیم هادی محل شهادت,شهید ابراهیم هادی ازدواج,شهید رجایی,شهید رجایی و باهنر,شهید باکری,شهید باکری زندگی نامه,شهید حججی,شهید حججی خصوصیات اخلاقی,شهید حججی کشته شدن,شهید حججی محمود کریمی,شهید,شهید شهریاری,شهید چمران,شهید مطهری,شهید شهریاری,شهید شهریاری بیوگرافی,شهید شهریاری زندگی نامه,شهید شهریاری وصیت نامه,شهید شهریاری همسر,شهید شهریاری مستند,شهید شهریاری ترور,شهید شهریاری اکبر,شهید شهریاری شغل,شهید چمران,شهید چمران عکس,شهید چمران مناجات,شهید چمران سخنان,شهید مطهری,شهید مطهری امام حسین,شهید مطهری حجاب,شهید مطهری حماسه حسینی,شهید مطهری معلم,شهید,شهیدان,شهید حججی,شهید محسن حججی,مادر شهید,شهید گمنام,شهید همدانی,۱۷۵ غواص شهید,۱۷۵ شهید غواص,شهادت,شهید مدافع حرم,شهید سعید حیدری,شهید مصطفی صدرزاده,شهید,شهدا,شهدای,تفحص شهدا,معراج شهدا,شهدای اروند,شهدای مدافع حرم,

http://learning98.ir/ http://freshfile.ir/ http://techexpert.ir/ https://freshfile.sellfile.ir/ http://kishtehransar.ir/ http://golmezerji.ir/ http://MerajShohada.ir https://cafebazaar.ir/app/ir.techexpert.taeensath

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *